preggo girl =)

som rubiken lyder, förhoppningsvis håller gravidieten i sig, och allt går fullt ut.
jag är i v9 och i v12 den 7 oktober får vi iaf reda på fall hjärtat på bäbis slår <3
det är en evighet att behöva vänta såhär länge för att se det lilla livet, om det nu finns ett liv, men det hoppas jag och A mer än något annat!
vi har försökt sen i maj att få barn, och nu i juli tog det sig, och det finns inget annat som är mer underbart, att bara vetskapen av att man faktiskt kan bli gravid är ren lycka, det är verkligen så mycket man tänker på innan man blir gravid, och nu när man väll är gravid oroar man sig så himla mycket, men det är inte konstigt kanske?!
jag längtar iaf tills man är i v18 och fårse bäbis och veta fall det är en boy or girl =) vi är super lyckliga just nu och det tycker jag är super bra :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0