18 MARS

Dagarna går, antigen är det jobb eller så är det att vara med min F, det är så skönt att äntligen ha tillbaka min vän som jag står så nära, kan knappt gå en dag längre utan att vi pratar med varandra, så skönt att ha någon mer än A som man faktiskt tycker väldigt mkt om, shopping, äventyr består våra dagar mest utav.. så härligt=)
nu sitter mina två nya tatueringar på plats, fick bli en inpuls tatuering på armen pga brist på någon annan? haha
men F som är sjukt duktig på att måla fick måla en svala som nu sitter tatuerad på min arm tillsammans med min text som jag gjorde för ca 2 årsen :)
Älskling ligger just nu och sover och det är verkligen super tråkigt, har tre lediga dagar, och detta är den enda dagen jag kunde träffa honom, typ :p beror lite på hur jag lägger upp mina dagar, men vi har snart vart tillsammans i 6 år, och lär bli mycket fler år, så har gott om tid att vara med varandra :D
 
Nu har jag nörjat mitt "nyttiga" liv, försöker iaf, det är huvudsaken.. försöker att hålla mig så sysselsatt jag bara kan så känner jag mig inte hungrig eller sockersugen hela tiden, hjälper faktiskt :D
idag var jag och lämnade in min ring på gravering, så KUL, så imorgon är den färdig =)=)
känns något fruktansvärt tomt på handen, har redan haft 3 panik attaker om att jag har tappat den, haha
lär väll kanske bli någon mer ;)
imorgon ska vi köra vår vän till flygplatsen då hon ska åka iväg i tre veckor.. hur det ska gå med henne Nya kille ska bli väldigt spännande ;)
 
jobbar bara 12 timmar på torsdag, möte två timmar på fredag, så det ska bli väldigt härligt faktiskt, bara vara ledig tre dagar i rad mitt i veckan är såååååååååå skönt, men hinner göra så mycket mer känns det som än att vara ledig en hel helg.. att slippa jobba måndag är nog det bästa ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0