Semester

Nästan två veckor av min Semester har redan gått, 1 vecka spenderade jag och à i Turkiet! Vilken underbar resa vi hade, träffade ett par som vi hade hur skojj med som helst på resan:) men en vecka var nog, det räckte gott och väl:)
Skönt att vara hemma igen efter den veckan, men nu är det bara frågan vad jag ska hitta på den sista veckan, hoppas jag hittar på något skojj att göra :) à är ute och festar idag, jag ligger i soffan med Lill-tjejen och kollar på pretry little liars , sjukt bra serie verkligen:)
Hoppas han hör av sig snart så jag kan hämta honom iaf :)
Annars händer det inte alls mycket, jag sover till typ 12 på dagar, helt underbart! Önskar jag hade längre semester bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0