den 22 Feb

regnig lördag, idag har jag & babe 5 år och 8 månader, inte dåligt.
jag kan erkänna att han fortfarnade kan få mitt hjärta att banka, få mig ha fjärillar i magen, även om vi bråkar emellan, så kan jag fortfarnade titta på honom och tycka att han är finast i världen<3
vi skulle som sagt tatuera oss i tisdags, men han som tatuerar oss är fruktansvärt tönt och fick feber frossa, han har fortfarande inte hört av sig, vilket jag tycker är riktigt dålig stil.. men aja jag bryr mig inte..
jag var hos frisören istället..är inte sådär jätte nöjd.. blev väldigt mörkt, men trivs helt ok i en ombre faktiskt, fast skulle gärna vilja ha kvar mitt ljusa nertill :/ men men det kommer tillbaka..
jobbar och står i, så det händer inte allt för mkt..
men nu strax ska jag och F till staden och shoppa och ta en mysfika :D
 
trevlig helg:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0