10 dagar

Kvar tills jag fyller 22.. Man blir ju inte yngre direkt :P
I onsdags gjorde jag min fjärde tatuering,och aj va svullen den är
, fast igår var det värre :/
Ligger just nu i sängen och orkar verkligen inte gå upp.. Är helt slut verkligen, men förstår inte riktigt varför. Sovit har jag gjort!
Och längtar efter mor och far som är vid kusten.. Ville åkt dit, men à ville ju inte åka så stannar väll hemma jag med.. Kul att jag alltid måste göra som
Han gör, förstår inte varför ja gör så
Egentligen.. Men men :) hemma i helgen blir jag iaf! Inte jätte kul med en tatuering iaf, eftersom den sitter mitt på
Armen! Kanon:P
Men får väll se vad som händer, nu ska jag titta färdigt på mitt avsnitt , sen ska jag äta och sen blir banken! Wiho, orkar egntligen inte :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0