tid för mig själv

ligger i husvagen med mycket tankar i huvudet.
vilken dag.. det var längesen jag fick sånt utbrott på A.. jag vet inte när jag var så arg mitt framför honom sist.
nu ligger jag i min morbros husvagn som jag fått låna nere vid kusten, att komma bort från hemmet var nog ingen dålig ide, har vart vid stranden och umgåts med min kära mamma.
att följa hennes råd kanske inte är någon dum ide. men det är inte det lättaste att göra.. samtidigt vill ja inte det.
jag älskar min lilla familj jag har i mitt underbara radhus som jag tycker så mkt om.
jag tycker bara de är så tråkigt att han inte vill göra något med mig när det är något jag verkligen vill göra.. jag vet även att jag kan bli 3 år med ibland.. men man måste lära sig att ge och ta.. om bara någon vecka "firar" vi 5 år ihop.. det är en väldigt lång tid om man tänker att vi blev tillsammans när vi var 17 år.
jag ska sätta på en film och låta tankarna flöda.
jag vet att jag älskar de jag har hemma. och jag tror det räcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0