Vart är mitt immunförsvar

När jag behöver det? Fast är väldigt glad att jag fick den här förkylningen nu och inte när jag ska börja på mitt nya jobb! Men så jädra jobbigt att vara förkyld när man inte hör något, snyta sig var tredje minut! Den senaste tiden har jag inte gjort så mkt, förutom att jag färgat håret igen :(( svårt underhår med mitt blonda över , helt okej ändå :)
Just nu sitter ja på mitt jobb, 2 dagar kvar har jag innan ja säger hejdå! Blandade känslor, men det ska gå bra det här:)
Vill egentligen bara åka härifrån nu när jag mår såhär, usch då!!
Tråkigt väder är det med, fast det gör inte så mkt faktiskt eftersom ja inte är frisk:D

Trevlig dag! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0