mysig tisdag

ligger i min underbara säng, men hörlurar surar pessenger och edan sheeran med diggity/thrift shop
riktigt grym cover låt med dom två alltså.
vart ledigt sen i måndags, har vart härligt, börjar jobba på torsdag igen med ett pass på 08:30 till 22:00 inte lika härligt, men det funkar när jag är ledig några dager efter och före iaf, men den helgen jag jobbade nu var hemsk, gick på tidig torsdag morgon,till söndag kvällen.. klart att några timmar emellan hade ajg ledigt, men det är inte många timmar innan det är dax att jobba igen.
men man kanske inte ska klaga när man är ledig i tre dagar sen :)
mycket har jag fått gjort känns det som, fast mest onödigt egentligen.. shoppat för några tusen, lillan fyller år imorgon, klart att fasters älskling ska få mycket av mig! hon är trots allt mitt solsken :)
sen en ny vinter jacka, lite goa vinter tröjor, ja allt onödigt fast är nödvändigt.. fast jag har massor av det, fast det är kul att shoppa faktiskt.. nu ska jag och älskling tatuera oss om två veckor, han ska fortsätta på sin sleeve
eller hur det stavas, sen ska vi göra en symbol som ett "bevis" att vi faktiskt hör ihop, trodde aldrig att han skulle gå med på det, så det blir en rolig grej, vi ska göra en liten sak i nacken bara :)
han har trots allt vart min kärlek sen jag var 17 år och snart 5 1/2 år i mitt liv.. det släpper man inte första hand.
annars händer det inte alls mycket, är väldigt trött efter mina långa pass på jobbet, men förhoppningsvis går det över och jag vänjer mig :)
nu ska jag sätta på tv och försöka lägga mig och slå igen mina gröna ögon i hopp att mitt hjärta som sitter det mesta vid datorn kommer och myser med mig om en stund:)
åh jag ibland älskar jag verkligen den killen, även om det är förjävligt ibland <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0