16 december

16 december, och julklapparna är klara!!
funderar på att bara köpa något litet till till A och hans lillebror, bara för att jag kan typ?!
av älskling ska jag få ett par dr martens, ska bara hitta dom rätta ;) hihi
julpyntat har jag gjort, eftersom det är första riktiga julen, förra året var vi nästan mitt i renoveringen, och nu är lägenheten så fin verkligen.
nästa år kan jag tänka mig att det blir ännnu bättre, och ännu finare :)
älskling har nytt jobb, jag fortsätter på mitt "nya" och tycker det fungerar helt okej faktiskt.
det är så himla kul att se A som en kock igen, han är så himla fin och passar verkligen som det. och jag passar nog som personlig assistent oxå. jag brinner för det, synd bara att det finns konstiga kollegor som inte passar lika bra som det.
det kom fruktansmycket snö förra veckan?! förförra till och med, a fastnade och var på väg ner i diket med sin nya fina bil, jag körde in i en stolpe med min nya bil så hela fronten blev illa tilltyglad, mammas bil gick sönder, min bror fick ett träd över sin bil, tur familjen? haha  njaa tveksamt.
fick så mycket presneter av min älskade mor, vet inte vad jag skulle gjort utan henne ärlig talat, kalender från body shop, deluxe till och med! har roligt  varje dag jag vaknar, aldrig känt att jag vill studsta upp så fort ur sängen! haha
dom var i spanien förra veckan, och kom hem med lite vicktoria secret, och ny väska och lite smått och gott!
känns som julafton varje dag i december:)
synd bara att den 24 december, julafton.. jag och a ska fortfarande inte fira jul på dagen tillsammans, han ska vara med sin familj och jag med min, känns så trist verkligen :(
men men, nyår blir däremot sååå mmkt bättre, ska vara med min barndomskompis och hennes kille och a
det kommer bli så kul hoppas jag verkligen, vi har bokat hotell för två nätter, nyårssupe, och massa annat skojj.
tror det kommer bli en av dom bästa nyår jag haft, men kan alltid hoppas iaf :D men det känns med F blir det aldrig tråkigt. och det bästa är att älsklöing ska med, så det kommer bli så kul att vara allaihopa tillsammans :)
nu ska jag fortsätta städa, för att strax åka in till stan för att sen åka och jobba natt(Y) wihoo
 
pyssis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0