11 feb

Då har halva tiden nästan gått i februari, och än så länge har februari vart helt okej, idag var jag och f på bio, vi såg delivery man och den var faktiskt riktigt bra, och det vart super skönt att det bara var jag och hon på hela bio haha eller ah det var kanske 10 andra :D 
Älskling födelsedag var i fredags och det började med att jag vart tvungen att gå in och jobba, vilket faktiskt var sjukt jobbigt även om det bara var 6 timmar..
vi hade istället en mysig kväll med f&o med pizza och sen skräckfilm som a somnade till ändå.. Haha
lördag morgon åkte vi till kungsmässan och shoppade lite, inte för att jag hittade något med det gjorde älskling iaf så det var väll bra det :) och sen söndag var det dags för kalas, det var jätte mysigt, och vi hade trevligt tycker jag faktiskt, 13 pers i vårt vardagsrum är inte illa faktiskt ;)
jaja snart är det dags för både mig och a att göra tatuering, den 18 feb blir det samanlagt 5 tatueringar på en och samma gång wiiiiiiiiiii lite nervös är jag allt. 
nu ska jag tvätta av sminket och sen blir det faktiskt sängen, ledig tills fredag, skit sköööööönt! 
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0