Vad hände ??

Med vädret ? Snö igen ?? Vi satt i solen i Tyskland och hade 14 grader varmt! När vi kom hem till Sverige igen var ju snön nästan borta men nu är den här igen.. Tur att jag fått ett garage nu så jag slipper borsta av bilen varje morgon nu :P
Tyskland var super mysigt, vi var utr och åt vi badade i badlandet, vo bowlade och det var såå kul att få tid med familjen.. men sista dagen blev jag sjuk, inte lika roligt kan jag säga, fick feber sjukt ont i halsen ja en riktigt förkylning som inte vill gå bort, varför blir jag alltid sjuk?
Var på Ikea häromdagen med , så nu är lägenheten lite mer fixad, och jag trivs lite bättre, lite nya saker kan göra så mycket, nu fattas det bara lite och i helgen ska vi fixa det sista rummet, är inte helt nöjd med tapeterna men de får gå :) tak lister ska upp i varje rum och det ska vi med fixa nu, visst kommer det finnas lite små fix , men det är bara kul tycker jag :)
Jag vill att snön ska bort nu, sen ska jag försöka se till att röra på mitt fläsk, måste ut och gå minst varje dag! Och äta bättre måste jag med.. Jag fixar dr , de måste jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0