sjuk som vanligt

precis lagat lite mat, när jag lagar min egen mat är den som bäst, för då jag precis hur jag vill ha den, och det är ingen som kan klaga! jag är tyvärr inte världsmästare i matlagning om man säger så =) 
var tvungen att gå från jobbet idag, mår uselt, det har verkligen satt sig i hela kroppen, fattar inte, ända sen tyskland , och det är för sjutton två veckor jag mått och det blir inte bättre, skulle nog vilja säga att det blir sämre? kanske är allt runt omkring som inte gör saken bättre.. jag vet inte :/ men efter jag ätit och skrivit färdigt, är det mina underbara säng som gäller, ska se fall jag hittar något bra att kolla på, någon rolig film, så kanske jag kan skratta lite iaf:P
jag är inte den som brukar gå ifrån jobbet pga en förkyldning, men jag orkade verkligen inte.. men på något sätt får jag dåligt samevete!
det finns människor som har det värre än mig.. så jag kan sitta och klaga hur mycket som helst, men det finns alltid någon som har det värre. ja gråter över en förkyldning lixom..
nu ska jag försöka hitta en film istället =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0