vill inte..

jag vill inte bloi sjuk igen:( jag känner att det är något på g i kroppen, usch och fy och blää! men men..
är fortfarande sjukt trött efter nyårs afton, jag drack lagom, men var så otroligt seg, och är fortfarande sjukt trött har inte sovit ut än !! blir en tidig kväll för jag ej mår bra heller :(
har tittat färdigt på det sista avsnittet av desperate housewies nu , och fy sjutton va sorligt det är att de är det sista avsnittet, kommer kännas tomt att inte titta på det längre, det var en väldigt bra serie iaf.
idag skulle jag ha tagit en storstädning för att få lite ordning, älskling hade fixat köket jätte fint iaf, men tänkte ta resten, men var hemma sent från jobbet, vi åkte iväg en stund när jag kom hem från jobbet, sen när vi kom hem så satte jag mig och tittade på desperate och nu sitter jag här, så inte mycket gjort idag inte.. men men mår ju inte så bra heller så förtjänar att inte anstränga mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0