när är det okej..

att bli svartsjuk?! imorse låg jag och a i sängen,tills han insåg att hans tele var avstängd..
han fick sms av en tjej som jobbar på samma jobb, och brukar tydligen träna ihop.. är det okej att bli svartsjuk, eller ska man bara skita i det? han säger att han inte skulle intresserads av henne och han tycker inte hon ser bra ut och hit och dit. jag vet inte riktigt vad jag ska tänka oså.. är rädd för att bli sårad, men jag hoppas iaf att vår kärlek är starkare än så :)
strax ska jag träffa F, vet inte riktigt än vad vi ska göra men något hittar vi väll alltid på :) KUL!
helgen har vart hur bra  som helst iaf, första helgen på länge jag inte vart beronde av A typ :)
nu ska sminket på, så man kan se lite frächare ut :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0