Jag välkomnar

Huvudvärk från helvetet är på besök, tackar för de!
Legat i soffan sen jag kom hem från jobbet, tittat film och glee , sen ville jag inte vara ensam mer så åkte ner till mor och far.. Där min bror och hans tjej bor nu tills dom får tillgång till huset dom köpt. À har ju inte vart hemma , och hatar att vara ensam hemma när man mår dåligt.. Då behöver jag lilla mammsen, även fall hon var här tidigare på dagen :) mammas tjej! Japp :)
I helgen var jag och à på spa hotell, det var såå mysigt! Som om jag blev kär på nytt för 1 dag, direkt när vi kommer hem igen är det ju tillbaka till samma, aldrig hemma.. Men fick njuta av hans underbara jag i två dagar iaf :)
Nu ska jag strax flytta mig från soffan till sängen , något fruktansvärt gött att ha tv där nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0