för jag är lycklig!

att ha träffat F igen är helt underbart, jag trodde aldrig det skulle hända.
igår hade vi en heldag bara hon jag, lagade mat, satt och tjötade och åkte ut en sväng.
tänk vad många människor som har försökt att förstöra mellan henne och mig, så mycket man får reda på nu när vi börjat prata igen efter 4 år.. helt sjukt.
det är en underbar känsla att jag har både A och F vid min sida just nu, jag mår så mycket bättre, och att dom båda kan acceptera varandra. 
idag ska jag vara med E, hon ska göra lite ansiktsbehandlingar på mig, dricka lite cider och bara tjöta, känns som jag äntligen börjar få ett scoicalt liv för en gångs skull på några år =)
hon ska stanna över natten, E är min brors tjej, så han kommer imorgon bitti så vi alla kan käka frukost ihop! så himla mysigt faktiskt!
jag och min bror har ALDRIG vart kompisar, vi har bråkat hela tiden.. men sen min pappa fick en stroke förändrades allt, alla i famijen kom så mycket närmare varandra, och idag kan jag och min bror hans tjej och A umgås och ha riktigt kul. känns skönt.
just nu väntar jag på att A ska komma hem, så jag hinner prata lite med honom, känns som en evighetsen jag pratade med honom, ska försöka visa för honom att jag uppskattar honom mer än vad jag gör, även om det inte alltid är helt okej mellan oss. så behöver jag veta att han kommer finnas här för mig som jag alltid kommer göra för honom. han är trots allt min finaste kärlek jag någonsin haft, och snart är det 5 år ihop:)
gjort om i vårt sovrum, så himla fint blev det! och nu ska det damsugas, torkasgolv, disken ska in i diskmaskinen, sen ska jag hoppa in i duschen sen borde A vara hemma, skönt att ha hunnit fixa allt innan han kommer hem. gick upp för bara 1 timmasen ungeför.. så rätt snabb är jag ändå, garderoben är fixad redan med, alla kläder låg överllt! inte okej..
men nu får jag sätta fart så jag blir klar! 
/ städtanten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0