Tattoo

Imorgon ska jag göra min 3de tatuering, underbart, hoppas det gör jävligt ont så mitt hjärta slipper lida ett tag! Haha
Älskling har gjort hål i näsan nu, kan inte hjälpa att jag tycker det är snyggt! Men det är bara är så, alla tycker det är skit fult fast inte jag :) hihi
Och hans tatuering han ska göra ska vi inte tala om :/ tycker det är såå fult nät
Killar ska vara så löjliga med att tatuera nakna tjejer på sig, varför lixom? Det är skit fult!!!!!
Jag ska bara göra en liten text på armen och jag vet vem som inte kommer bli glad, mamma, eftersom
Jag är hennes lilla flicka, alltid vart och kommer alltid vara så , hon hatar mina percingar, i tungan och näsan och mina andra två tatueringar men nu får hon leva med det:)
Men nu blir det scrubs och sen sova! Härligt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0