Måndag!!

Oj oj, tatueringen blev skit snygg! Blev så nöjd verkligen även om
Den inte är unik så betyder den massor för mig!
Även hur "gammal" jag än blir så kommer mamma aldrig förstå sig på saker och ting.. Hon blev arg för jag jag hade gjort den :P eller kanske mer besviken för jag inte hade sagt något, men hon var ledsen i 5 minuter så var det bra sen .. I helgen har jag jobbat och bara tagit det i lungt.. Igår var jag och några kompisar på
Bio och Det var den roligaste kvällen jag haft på väldigt väldigt länge! Fler såna kvällar vill jag verkligen ha!!
Älskling har det bra, livet rullar på för honom och han jobbar ju nu så det är allt jag vet om honom typ.. Även om vi pratar så pratar vi inte mkt om vad han gör.. Saknar honom , men det kommer gå fort.. Snart åker jag till Turkiet och längtar som bara sjutton !!
Nu fortsätta jobba sen ska jag se fall jag orkar gå ut en sväng och gå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0