Jobbigt som få!!!

Får frågan precis hela tiden på jobbet " hur är det, vad tänker du på? Mår du bra? " fan låt mig va.. Hur orkar man ? Det är för helvete ingenting med mig, måste man gå och le hela jävla tiden för att folk ska sluta fråga hela tiden? Blir så fruktansvärt arg, alla har dåliga dagar.. Men de betyder inte att det är något som jag vill dela med mig av!! Herregud alltså!
Jaja, dagen med mamma på spa igår var helt underbar! Vi har verkligen såå mysigt ihop! I söndags kom hon hem med nya kläder och en almenaca har tjatat så mycket om att jag måste ha en i läder! Åh nu fick jag precis en sån jag vill ha, världens bästa mamma <3
Har inte pratat så mycket mer med älskling.. Vet inte riktigt vad som håller på att hända, efter 1 månad och 2 veckor så börjar allt bara gå sämre, tänk då efter 2-3 månader, kanske vi inte pratar alls? Jag vet inte, och just nu orkar jag bara inte, jag saknar honom så mycket och all min energin gå verkligen åt på att sakna honom, vet tyvärr inte vad jag ska göra längre :(
Imorgon fyller iaf pappsen år, gillar kalas, vi har en underbar släkt så det ska bli kul att träffa alla :)
Underbart väder idag iaf, och ska njuta varje sekund! Loooove <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0