Distansförhållande

För mycket tankar.. Klockan är strax halv 2 och jag ska upp och jobba klockan 8, härligt.. Inte :(
Hatar verkligen när det blir såhär..
Jag känner mig fruktansvärt ensam och som jag har skrivit innan det är alltid värst på kvällarna.
Men har alltid kunnat sova en ganska bra tid även när det har vart mycket tankar då med.. Förstår inte varför det är såhär ..
Jag saknar han, men måste ta avstånd från honom, känner att jag är för mycket på honom..
Jag hatar distansförhållande verkligen, jag vet fan inte om jag kommer palla detta, så jävla mycket onödigt tjafs och svartsjuka och allt hit och dit hela tiden.
Men vi har snart vart ihop 4 år och vill verkligen inte ge upp oss två.
Fan va krångligt allt är:(
Jag önskar bara det fanns en vettig människa som har vart med
Om distans förr så man kan få lite tips om hur man ska göra för att fixa det, det känns ibland som att allt flyter bort mer och mer.. 4 år som inte finns mer.. Puh :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0