För mycket tankar, för lite sömn!

Har inte träffat A på två dagar nu.. Vi har vart tillsammans i 4 år och såhär är inte va jag vill ha det i vårt förhållande.. Jag känner på mig att något kommer hända mellan oss två, antingen har vi bara en bråk period, eller så är det värre än så.. Jag känner att jag ska inte behöva tjata på min pojkvän om han vill ses eller fall han vill komma till mig för jag hatar att sova utan honom.. Han är min trygghet. Det hände grejer runt omkring mig som gjort allt svårt att åka till honom för den delen, men vilken han inte vill fatta antagligen :S Jag börjar snart jobba igen.. Och jag önskar bara jag och han var mer lika än va vi är :/ jag klarar snart inte mer att vara såhär olika som vi är.. Vi är inte alls på samma nivå, jag är gärna två steg före men han är 2 steg bakom :( Va sjutton ska jag göra.. Jag älskar honom sååå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0