Puh

Usch va orolig ja vart! Det tog 3 timmar innan han ringde :( jag och svärmor satt och vänta så länge, vi satt vi datorn och trodde han skulle ringa från Skype , men när han väl ringde så ringde han på mobilen. Det var helt underbart att få höras hans röst, han tyckte det var så jobbig resa och han vill aldrig göra om det! Fast han måste ju ta sig hem :P men känns skönt för när han väl kommer hem kommer han aldrig vilja göra om det förhoppningsvis! Men nu är nerverna lugna och jag kan börja min dag! Blev sen till jobbet , men dom förstod! Så underbart! Jag sa till pojken min nu att han ska höra av sig när han kan, för jag förstår att det kommer bli riktigt svårt för han att höra av sig för inget wifi finns där han är :( men jag känner att jag redan mår bättre, och ja kommer fixa detta. Han kommer mogna genom denna resa , när han kommer hem kan vi börja vårt liv på riktigt tillsammans :)
Längtar riktigt mycket , vi har bestämt hos för att köpa ett litet hus där jag bor så det ska bli riktigt Nice om det blir så :) jag ska jobba ihjäl mig så jag kan köpa det inom ett år :)
Allt kommer lösa sig, och jag vet att vissa dagar kommer bli fruktansvärt jobbiga. Men jag får ta dagarna som dom kommer :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0