Ont i magen..

Kommer det bli lättare eller kommet det bli svårare? Jag orkar inte vara ledsen längre.
Jag trodde jag hade blivit starkare och slutat vara sån tönt och lipa hela tiden.
Men det gör så fruktansvärt ont att veta att om två dagar säger jag hejdå till dig i 6 månader , utan att få träffa dig.. Usch.. Men jag vet att vi kommet prata ofta så det är skönt det iaf :)
Jag önskar jag skulle följt med, så dum var jag när jag vägrade, kommer ångra det resten av mitt liv :(
Vi hade kunnat göra detta tillsammans istället :/
Den som väntar , väntar aldrig för länge? Eller ?:(
Jag hoppas bara det kommer bli lättare!!!!
Jag vill vara stark och klara detta, för jag tror detta kan vara riktigt bra för oss båda egentligen :)
Men det skulle aldrig skada om han kom hem tidigare :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0