Måndag

Igår skrev han sms, bara att klockan var 1 här på natten , och då låg jag och sov.. men vaknade ändå klockan 3 inatt och då var ju klockan bara 1 på dan i australien. då satt han ute och solade i 32 graders värme :( USCH VILL MED HA VÄRME:( men jag var ju tvungen att sova vidare så han ringde mig på jobbet, blev så glad efter jag har pratat med han så det kändes riktigt bra att fortsätta jobba sen :) han kommer att ringa ikväll igen, och denna natten ska jag sova hos svärmor igen, när man har fått ett eget mysigt rum där, så är det alltid trevligt att hälsa på där med! Mamma och jag ska börja med vattengympa på torsdag, kommer vara ja och alla kärringar! men visste inte om att hon hade anmält mig så jag får snällt följa med :P alltid roligt att hon iaf vill ha med sin dotter så slipper hon gå själv :D vill bara åka och shoppa massa kläder idag :( men det funkar ju ej så bra, eftersom pengarna måste gå till turkiet resan! hade fått för lite lön med, dom hade glömt att betala ut för mitt extra jobb :/ så himla tråkigt. andra gången nu.. men men jag får mer nästa månad då!:) strax bär det hemåt och se fall man kan hitta på något :) sen skulle jag vilja veta , är det någon som läser min blogg? skriva gärna en kommentar då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0