Känns lite bättre

Känns lite bättre just nu, har träffat min älskade kusin och satt och tjata länge med henne , känns underbart! Vi har planer för helgen så nu kommer jag inte bara sitta hemma och grina!
Imorgon åker jag till svärmor så vi kan prata med våran saknade plutt, runt 11 på morgonen kommer han att ringa. Känns bra.. Självklart saknar jag honom lika mycket, och klumpen i magen finns kvar, och suget efter mat har absolut inte funnits i tankarna. Usch..
Har knappt fått i mig någonting idag :(
Antagligen fanns inte wifi på planet eftersom jag inte har hört någonting från han idag :( känns tungt från att gå att prata och träffas varje dag och nu inte knappt prata någonting alls , men jag hoppas bara att vi kommet kunna prata mycket när han har fixat internett där han ska bo i 6 månader. Fast vet att ibland kommer det gå dagar utan att prata med honom eftersom han ska resa runt och kommer bli svårt att få tag i internet. Det suger..
Nu måste jag sova, imorgon blir det dubbel pass på jobbet, så sysselsatt blir jag imorgon, med mycket att göra.
Hoppas samtalet imorgon gör allt lite mer bättre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0