Hmm

Varför så mycket tankar på kvällarna när man ska gå och lägga sig?
Har pratat med han igen, och han är allt för positiv, känns som han inte saknar mig ngt :(
Så jobbigt, för jag ljuger för mig själv, jag mår inte alls bra.
Jag försöker ju , men det går inget vidare , gör massa saker jag inte borde göra, absolut inte slarva med maten när jag har haft problem med den biten förr :/ vill absolut inte att det ska hända igen.
Men det har redan börjat, och jag kan inte äta. Har bara fått i mig flytande saker idag, Inget riktigt att äta nu på 3 dagar. Jag hatar att äta mat, är inte ett dugg intresserad!
När han var hemma såg han alltid till mig att jag åt, om jag inte hade ätit så lagade han alltid mat till mig. Och nej jag är ingen barn unge. Jag äter mycket och onyttigt mat när jag mår bra, och då älskar jag att äta. Men det räcker att jag slarvar en dag sen är det kört. Då går jag ner 3 kilo, sen går jag upp dom igen. Men jag orkar inte hålla på såhär. Men vet fan inte vad jag ska göra när jag inte vill ha mat :S skit löjligt låter det..
Mamma blir orolig för mig, och det sätter bara mer press, och jag känner mig tvingad till att äta och mår bara mer illa.
Jag får ta tag i det problemet . Just nu vill jag bara ha hem min pojke :( så att allt kan bli vanligt igen!!!!!!
6 jävla månader och jag håller redan på att tappa lusten och orken till precis allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0