Ensamt

Lördag kväll och jag är ensam och väntar på att svärmor kommer hem från jobbet. Ledig idag, är ju bara ledig varannan lördag så imorgon är det jobb igen. Pratade med älskling innan, men blev bara irriterad för han fattar ju inget.. Så orkar inte lägga energi på han just nu..
Idag mår jag bättre i kroppen iaf, så det är skönt. Har verkligen inte gjort något idag, bara färgat håret och sovit.. Så det har vart en slapp dag, och blev ingen utgång för jag vägrar att riskera att börja må dåligt av alkoholen så hoppade det! Men kanske kan vara bra om jag gör något nästa helg så jag inte bara ligger och deppar hela tiden..
Fast nästa helg jobbar jag ännu mer :/
Men men har ju kvällarna fria iaf :)
Han skulle höra av sig igen när han vaknade, ska försöka att inte bli irriterad på han denna gången :P förstår inte egentligen hur jag kan bli det när jag saknar han såhär mycket..
Hoppas bara smärtan i magen går över snart och saknaden bli mindre :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0