en dag kvar..

en jävla dag kvar, sen är han borta från mig i 6 månder. igår hjälpte jag honom att packa sin väska, oj herregud va mycket det var ! vi satt länge igår och bara pratade. inatt är det sista natten vi kommer att sova ihop på 6 jävla månader. jag hoppas att allt kommer bara gå lättare. skönt att ha bokat turkiet resa iaf, så jag har ngt att se framemot. :) men ack va roligt det inte kommer bli imorgon när vi ska lämna honom på flygplatsen. 08:00 ska vi åka, och hans plan lyfter 11:25. jag önskar jag kunde haft mer tid med honom, eller snarare tagit vara på tiden mer, och skitit i tjafsen vi har haft. det är dumt att vara efterklok! jag hoppas bara att han får en underbar resa, så att vi kan fortsätta allt när han kommer hem igen. han är värd det här, men han kunde ha valt att vara borta en kortare tid :( hade räckt med 2 månader tycker jag... men nu får jag ta vara på den sista dagen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0