Dag 1

Usch, igår när vi pratade på Skype så grät jag bara, jag hatar detta. Han är skit orolig för mig och jag är skit orolig för honom.
Jag längtar så mycket så jag dör snart.
Att veta att det är så låååååång tid kvar gör mig galen. Det har ju inte börjat en, jag hoppas bara att det blir lättare, det måste bli lättare..
Jag får sysselsätta mig genom att jobba så mycket jag bara kan, och umgås med mina vänner, fast just nu har jag inte ett enda sug efter att göra ett skit.
Allt jag vill är bara att ligga i sängen och glo på film med med honom.
Äre någon som vet fall det finns wifi på planet ? Att inte prata med honom på så lång tid kommer att göra så jag får panik:/
Och jag hoppas bara resan kommer gå så bra för honom! Så ingenting händer honom.
Jag känner att han är för långt bort :/





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0