Pain!

Min förkylning vill inte riktigt som
Jag vill , tycker den ska bort nu!!
Imorgon är det sista gången på vattengympan, så har vart där 8 gånger av 10, tycker det är väldigt bra av mg, men imorgon måste jag gå tidigare, för jag ska ta ut min p-stav. Fan om det gör ont, ska först ta bedövning, sen tillbaka 2 timmar senare och ta bort den :/ usch! Anledningen till att jag ska ta bort den är för att den krånglar, och vill ställa in mina hormoner rätt! Kommer nog bli bra :) pratade länge ned älskling i söndags, och han sa att han eventuellt kommer hem i maj, men det är absolut inte alla säkert, jag skulle inte hoppas på det.. Det har tydligen hänt lite saker , dom måste bo på ett halv taskigt ställe jag vet inte riktigt.. Klart som
Fan jag hoppas iaf att han kommer hem tidigare iaf <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0