kan inte bli mycket bättre!!

mycket har hänt, lite inlägg har kommit.
jag kom hem igår från turkiet, och har vart en underbar resa.
men medans jag var i turkiet hände det något som bara inte kunde bli bättre.
fick sms från älskling..
han kommer hem nu på onsdag, tydligen hade inte allt gått som på rosor.
visst är det så tråkigt för honoms skull, men är jätte glad för min.
jag har längtat så efter honom. och nu när det bara är några dagar kvar tills han anländer till sverige är det så jobbigt!
det går så sakta bara för man längtar ännu mer nu för det är så nära!
vi hade iaf sol varje dag förutom en dag i turkiet så det var fantastigt :)
annars har inte alls mycket hänt.
och kommer att uppdatera mycket ändå, för det är verkligen kul att skriva av sig ibland:)
detta är min grej!
yey detta är så underbart!
jag kommer att åka till stockholm ändå veckan efter, den är bokad och betalt och kommer vara borta i 4 veckor, men det är de värt. sen har jag och älskling många dagar att hinna mysa på :)
ingen kan förstå den känslan som är i min kropp just nu!
:):))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0