Fina vän <3

Vilken trevlig kväll :)
Åkte hem till min vän vid 7 vi åkte och hämta kina mat åh så gott!
Sen har vi bara suttit och tjatat gamla Goa minnen! Hon och jag har verkligen haft det så roligt ihop, älskar att prata minnen även fast inte allt har vart så roligt så kan man skratta åt det nu :)
Känns skönt att ha kvar henne som vän, för hon har alltid stått vid min sida, och det är skönt, vi ses inte ofta men när vi väl ses så är det super trevligt. Kanske är bäst att inte sed för ofta för då händer det lätt att man tröttnar på varandra , därför vår vänskap fortfarande finns kvar :)
Imorgon blir det ingen vattengympa för mamma ska ha möte på jobbet tidigt på morgonen och jag vill inte gå dit själv för det är skit tråkigt :P
Men det betyder att det blir lite längre sovmorgon för mig innan jobbet :)
Hoppas älskling hör av sig snart så jag kan sova gott inatt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0